Sorry - excusez - apologies - entschuldigung - pardon

31 december 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Lieve allemaal,

Allereerst een erg grote SORRY dat ons eerste verslag vanuit Vancouver ook meteen ons laatste is geweest... Er is geen goed excuus voor, maar zeker wel een verklaring ;) En tegelijkertijd is het ook iets positiefs: we waren namelijk simpel gezegd gewoon te druk met 'normaal' leven om daar verslagen over te schrijven. De bizarre banenzoektocht, studeren, 40uur per week onregelmatige tijden werken, mensen leren kennen en canada ontdekken slokten ons compleet op! Dat wil trouwens totaal niet zeggen dat we niet aan jullie en ons NL'se leven dachten hoor! Vooral ik (Loes) had nog eens een heimwee-aanvalletje ;)

Gistermorgen om half5 begon dan eindelijk ons Grote Avontuur! Vancouver was natuurlijk ons eerste grote avontuur, maar we zijn het er allebei over eens dat het goed is om de stad achter ons te laten na 4 maanden en ons te storten op de voor ons nog onbekende Amerikaanse cultuur en natuur :) Dit kleine verhaal schrijf ik dan ook vanuit een warme bank in ons ROZE (ja echt, van buiten) 2-verdiepingen-appartement met dakterras aan het Golden Gate Park in San Francisco waar het overdag in de zon wel 23 graden is en waar de palmbomen ons tegemoet wuiven: bizar, het is verdorie eind januari!

Vanmorgen kwamen we hier aan na 31.5uur met bus en trein te hebben gereisd en maar zo'n 4 -gebroken, in bochten gewrongen, onrustige- uurtjes slaap, maar wat is het hier prachtig!!

Een dezer dagen zoeken we een computer op (ik type dit op mijn telefoon) en dan zal ik ons grote avontuur én ons verblijf in Vancouver heel wat uitgebreider beschrijven, maar voor nu: ja het gaat super met ons, we leven nog volop, we genieten, we denken ook zeker aan jullie (heel veel zelfs, ook al is het soms lastig om dat te laten merken omdat jullie met zoveel zijn en wij maar met twee ;)) en dankjewel aan iedereen die ook zonder onze verhalen aan ons dacht via mail, sms, post (ook als de douane je sponskunstwerk of lollie zelf wil houden hè fieke en bertie ;)) of gewoon een kort berichtje, dat waarderen we echt enorm!

Ik zal zo nog proberen wat nieuwe foto's van vanallesennogwat online te zetten en daarna heeeeeeerlijk slapen zodat we morgen San Francisco kunnen gaan ontdekken :)

Liefs!
Loes en Wouter

1. Loes:
    31 december 2013
    Oeps het is dus eind december, gelukkig nog niet eind januari ;) Helaas kan ik dat via mijn telefoon niet aanpassen en datzelfde geldt voor de gedraaide foto's, dus jullie kunnen je nek een beetje rekken en strekken bij het kijken van onze foto's ;)
  2. Jan Hesen:
    31 december 2013
    Heel prettig jaareinde en veel plezier tijdens jullie vakantie!! Het beste voor 2014!
  3. Renee Hanssen:
    Lieve Loes en Wouter,
    Veel geluk, liefde en gezondheid in het nieuwe jaar!
    Het jaar begint in ieder geval met een mooie reis. Ontzettend veel plezier.
    Liefs x Renee
  4. Mieke:
    31 december 2013
    Lijkt me heerlijk wuivende palmen en 23 graden. Wat leuk dat jullie op ontdekkingsreis zijn. Heel veel plezier. Ennu..... Loes, ik ben nou eenmaal een workaddict. Vind het heel leuk om nog eens te lezen wat er nou anders is aan werken in Canada. Wat verbaasde je? Maar dat komt een keer en anders als jullie terug zijn. En geweldige start van 2014 toegewenst.
  5. Stella:
    Ha Wouter en Loes,
    Oh wat klinkt dat heerlijk 23 graden en een zonnetje.
    Heel veel plezier en geniet van jullie reis.
    Wat een mooie start van een nieuw jaar.
  6. Jac linders:
    31 december 2013
    hoi Loes en Wouter, maak er een warme palmbomenrijke start 2014 van in Amerika. Geniet van Yellowstone park en zeker Las Vegas. Als jullie wat winnen "samen zullen we alles delen" hoor ik het wel.
  7. Yvonne Janssen:
    Hoi Loes en Wouter,
    Heel veel geluk en plezier in dit nieuwe jaar toegewenst. Maak er nog een mooie tijd van daar en geniet nog maar, van alles wat jullie mogen meemaken. Leuk om even wat van jullie te kunnen lezen.
    Heel veel groetjes. Theo en Yvonne en de club van 6
  8. Wouter's mom:
    1 januari 2014
    Ik hoor het nu alsmaar door m'n hoofd gaan: Let's gooooo to San Franciscoooo... van de Flowerpotman. Inderdaad, hippies. Maar de sound had altijd iets heel uitnodigends.
    Van de hippies is niets meer over, maar de foto's van San Francisco zijn veelbelovend. Enjoy, bofkonten.
  9. Elly:
    Hallo Wouter en Loes,
    Ik wens jullie een fantastisch, gezond en zorgeloos 2014!
    Geniet met volle teugen van jullie vakantie en, Wouter, wellicht tot ziens in het KCC van de gemeente Epe!
    Hartelijke groet,
    Elly van der Waal