Loes Linders en Wouter le Duc

213
Video’s:

Over ons

Wij (Wouter & Loes) gaan samen op avontuur naar Vancouver, Canada. Wouter studeert fotografie in Rotterdam en Loes is net afgestudeerd aan het Amsterdam Fashion Institute. Zoals in de film 'UP' wordt gezegd: "Adventure is out there!" :)

Over onze reis

Wouter gaat t/m half december studeren aan de Emily Carr University of Art + Design en Loes gaat die periode werken. We wilden samen gaag een avontuur aangaan, ver weg van Nederland en echt met z'n tweetjes. Wouter begint in Vancouver aan zijn laatste jaar fotografie en Loes wil even weg van haar studie om uit te vinden wat ze nu echt wil. Daarnaast hebben we vanaf half december de tijd om een deel van Canada/de VS te ontdekken. 31 Januari komen we weer aan op Nederlandse bodem.

Bezochte landen

Wij hebben 17 landen (7%) bezocht:

België, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Hongarije, Italië, Luxemburg, Nederland, Polen, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.